Love and Food

10 maart 2013 - Newcastle Upon Tyne, Verenigd Koninkrijk

Hallo Lezer,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier iets geplaatst heb, ik was veel te druk met andere dingen. Want… mijn mannetje kwam langs! Twee weekjes is hij hier geweest en we hebben van alles en nogwat gezien en gedaan. We zijn twee keer naar het Metrocentre geweest, het grootste winkelcentrum van Europa en hebben daar lekker kunnen shoppen en eten. We hebben de rest van de stad ook nog verder ontdekt en heel veel lekkere dingetjes uitgeprobeerd, van snoep en scones tot pasteitjes, fish and chips en sushi!

28 februari was ik jarig en toen zijn we met z’n drieën naar de stad geweest en hebben we Krispy Kreme doughnuts gegeten en een Hottie van de Burger King. Nomnom! S ’avonds zijn we naar de bioscoop geweest (Hansel and Gretel, vet toffe film!) en hebben we heerlijk gegeten bij T.G.I Fridays. En omdat we 5 minuten langer moesten wachten op ons hoofdgerecht werd er een two-course meal van de rekening gehaald. We hebben dus eigenlijk met z’n drieën gegeten voor de prijs van twee! Wat een geluk!

Dit gebeurde ook bij de sushi bar. Omdat er een fout in het systeem zat duurde onze bestelling 10 minuten langer om gemaakt te worden, en toen kregen we ook een box helemaal gratis mee! M’n mannetje brengt gewoon geluk, dat is het :)
Maar helaas moest hij ook een keer weer terug naar Nederland. Het is nu vier dagen geleden dat hij vertrok en ik mis hem nu nog meer dan voor hij kwam. Gelukkig is er altijd nog skype, en is het nu gewoon even volhouden.

Maandag ga ik (eindelijk) naar de stables waar ik hopelijk vrijwilligerswerk mag doen. Door miscommunicatie binnen de organisatie duurde het langer voor mijn aanvraag bij de juiste persoon terecht kwam. Maar hopelijk kan ik die tijd binnenkort goed maken :)

Oh ja, we hebben inmiddels een nieuwe huisgenoot. We hebben in een week tijd 6 of 7 mensen over de vloer gehad om het huis te bezichtigen maar degene die de kamer heeft genomen is geen van de mensen die we hebben gezien. Het is een 39 jarige Spaanse man die hier is vanwege de slechte economie en kansen op een baan in Spanje. Hij is hier gekomen om te werken en te studeren en daarom zien we hem (gelukkig) niet zo vaak. We vinden hem namelijk een beetje creepy en het is ook heel lastig te communiceren omdat zijn Engels niet al te goed is. Maar verder is hij wel aardig.

Nou dat was het denk ik wel weer. De grote lijn is dat ik me nu heel slecht voel omdat m’n tweede helft weer weg is maar het goede nieuws is dat ik vanaf morgen misschien wat afleiding heb.

Cheers,

Chantal

PS: Aan m'n mannetje "Saranghae <3!"

1. Marijke:
    14 maart 2013
    Hoi moppie,
    Fijn om te horen dat je nu naar de stables kan. Gaan de dagen ook wat sneller voorbij. Tot gauw.
    Groetjes van papa.